Penny Market Huedin își păcălește clienții cu marfă degradată si discounturi inexistente


Mai mulți cetățeni din Huedin au sesizat redacția noastră în legătură cu faptul că magazinul Penny Market din oraș nu doar că nu-și respectă clienții, dar încearcă să-i și „prosteasca” cu fiecare ocazie.

În speță multe produse au afișat la raft un preț, iar la casă oamenii se trezesc că trebuie să plătească mai mult; sunt de asemenea produse degradate, lăsate pe raft întru deliciul muștelor și într-o desconsiderare crasă a clienților.

Surprizele Penny Market nu se opresc însă aici: am găsit produse  care de această dată,  la raft au afișat un discount, dar la casa, surpriză: pentru a achiziționa produsul trebuie să plătești prețul întreg, așa cum este și cazul scaunului directorial din imagine care are preț de raft 74.99 lei iar la casă 149,99.

De aceasta dată evit să scriu despre lipsa de profesionalism a lucratorilor magazinului, tocmai pentru ca aceasta este mai greu cuantificabilă, însă promitem să revenim asupra subiectului  de îndată ce vom avea date noi.

Poate ca în acest caz protecția consumatorului ar trebui să se sesizeze, mai ales că din ceea ce relatează clienții, aceasta e o practică mai veche a magazinului, nu un accident numai bun pentru a stârni cârcotașii. Pare că e deja prea mult, prea ca la țară.

penny sursa foto: facebook

By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close